Khamis, 7 Januari 2010

Budak-budak Sekarang.....

Korang tengok..Macam penumpang turun flight...Zaman aku mane ade tarik-tarik macam ni...

Besar beg dari orangnye...hehe

4.1.2010 yang lalu bermula sesi persekolahan 2010..Diam tak diam masuk tahun ke-5 dah aku kat Batu Laut..Macam-macam pengalaman aku dapat.Tapi pada hari pertama tahun ni..ada 1 perkara yang sangat mneraik perhatian aku..telatah dan ragam budak-budak sekolah dengan baju baru,kasut dan seluar baru...Dan yang paling excited sekali...beg..korang tengok la gambar2 kat bawah ni...Tak macam zaman aku dulu sekolah.Beg dari darjah 1 sampai darjah 6..Satu tu je la..Nak beg baru...kalau tak dapat nombor 1..jangan harap..Tapi budak2 sekarang..macam2...pelbagai jenis..pelbagai jenama..macam2 patern...Beruntung la korang budak2 sekarang..

Tiada ulasan: