Selasa, 25 Mei 2010

Selamat Hari Guru 2010

Baju baru sempena Hari Guru..Ku Lihat Hijau...

Foto kenangan 2010..



Setahun sekali diarak..Special punye..


Hadiah Hari Guru tahun ni..Terima kasih semua!

Tahun ni kali ke 5 aku menyambut hari guru sebagai seorang guru..Bangga..Kalau dulu aku jadi murid..Beri ucapan 'selamat hari guru cikgu"!..Tapi sekarang aku menerima ucapan 'Terima Kasih Cikgu'! dari anak-anak murid aku..Moga Allah memberi kekuatan kepada aku dan kawan2 yang lain untuk terus thabat dan istiqamah dalam profesion mulia ini..Guru Pembina Negara Bangsa...

1 ulasan:

Amie Hawwari berkata...

Tahniah bakal cikgu anak aku..Sapa cakap jadi cikgu tak best dan tertekan.Biasala,semua bidang ada cabarannya,tapi daang juga dengan ganjarannya.Dahla dapat hadiah dunia,pahala akhirat pun insyaAllah dapat jugak.Amin..